Forskningsinfluensere fra USA skal selge Oslo til verden Mens forskningen i USA mister støtte under Trump, satser Oslo kommune offensivt. Fire amerikanske forskningsinfluensere er hentet hit for å selge hovedstaden som global kunnskapsby.
Oslos merkevare feiler internasjonalt. Dette gjør de for å rette det opp En ny rapport viser at Oslo sliter med å oppnå en tydelig identitet utad. Siw Andersen og Oslo Business Region jobber for å bedre situasjonen, slik at flere skal få lyst til å flytte til byen.
Skryter av en spesiell kampanje: – Klok, lavmælt og enkel Lene Lyck Fasting i Oslo Business Region skal bevege seg litt utenfor regionen i sommer, og drar til hytta på Sørlandet.
Forlot Trigger etter elleve år – her er hennes nye jobb Oslo Business Region ansetter Lene Lyck Fasting i nyopprettet rolle som Head of Communications. Målet er å gjøre Oslo tydeligere og mer synlig på den internasjonale arenaen.
Lene Lyck Fasting forlater Trigger etter nesten elleve år Lene Lyck Fasting forlater Trigger og blir kommunikasjonssjef i Oslo Business Region.